Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2014 17:48 - Извинете,...миг щастие?
Автор: martheenbaby Категория: Лични дневници   
Прочетен: 858 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 18.04.2014 17:51


 Искам да си купя миг щастие, момент спокойствие, доза търпение и капчица надежда. Плащам веднага. В брой! Цената няма значение. A дали имате и от онези малки, сърдечни моменти от миналото? Ще взема няколко, няколко за изпът. Благодаря! Прощавайте, а дали Ви се намират усмивки? Ще взема една със срок на годност до живот. Плащам веднага. В брой.  Извинете, а чувства продавате ли? Ще взема шепа, ще взема две. Безчувствен не се живее! А смирение, намира ли Ви се под ръка? До горе, сипете, до горе, моля. На хората, смирение им липсва в днешно време. Даром ще им дам. И за възпитание бих Ви попитал, но знам, че отдавна се е изчерпало, нямате в наличност. И за уважение бих Ви попитал, но виждам, че рафтовете са празни. Няма и помен от него.  Няма по рафтовете, няма го и у хората. Е, май приключих с покупките!? Сметката, моля. Погледнах касовият бон с почерг на живота и какво да видя?! - колко малко съм искал, а колко много получавам. Получавам го ежедневно, ежечастно, ежеминутно, ежесекундно! И сърцето ми бие, и чувствата ми не дават отклонения, и очите ми виждат и полъха на живот се удря в гърдите ми!...И любовта си остава море, и бряг не виждам, и щастието е магия от която никога не ще се избавя! А животът е борба - затова печеля всяка битка...  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: martheenbaby
Категория: Лични дневници
Прочетен: 49713
Постинги: 41
Коментари: 9
Гласове: 51
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930